Overslaan en naar de inhoud gaan

Programmatic OOH-campagne NS op basis van real time vluchtgegevens

Samenwerking Initiative en MMD Media rond out-of-homecampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Er is een volledig nieuwe manier ontwikkeld om specifieke boodschappen te richten op een specifieke doelgroep met buitenreclame. Doel van de campagne was de zakelijke reiziger in aanraking te laten komen met NS International en met de internationale trein als gunstig alternatief voor zakelijk reizen.

NS wilde hiervoor inspelen op vervelende momenten tijdens het reizen met het vliegtuig - bijvoorbeeld vertragingen of oncomfortabele zitplaatsen - om te laten zien hoe het ook ánders kan. Door daar een positieve treinpropositie tegenover te zetten, moet de de overweging om zakelijk te reizen met de trein groter worden.

related partner content for mobile comes here

Met de nieuwe technologie van MyAdBooker was het mogelijk een koppeling van realtime vluchtgegevens (inkomende/vertrekkende vluchten) aan de digitale schermen op Eindhoven Airport te koppelen. Volgens de samenwerkende partijen een wereldprimeur die het mogelijk maakt om op ieder gewenst moment de boodschap aan te passen op basis van vertragingen, specifieke timeslots en locaties op het vliegveld (horeca of gates).

Dean Koekebakker (Strategy Director, Initiative): &;Door datastromen te combineren met location based advertising, ontstaan veel nieuwe kansen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in