ING gaat terug naar de tijd van happy hardcore


Bureau Boomerang Motion laat met een split-screenvideo zien wat de verschillen zijn tussen bankieren toen en nu. Met deze online video laat ING zien hoe bankieren dankzij technologie en innovatie makkelijker en sneller is geworden.
Bankieren anno 1996 vs. 2016
Waar je in 1996 nog je drankje aan de bar betaalde met de laatste muntjes die je net uit je portemonnee geschraapt had, betaal je in 2016 gemakkelijk, snel en contactloos met je mobiele telefoon.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor wie fan is van de muziek: de volledige track van deze video nu ook te beluisteren op Spotify.
Credits
Concept: Marco van Houwelingen / Eldin Fetahovic / Michael van Os
Regie: Frits Taberima
DOP: Gabor Deak
Styling: Minoek Egberink
Executive producer: Fikret Fetahovic
Producer: Kim Trap
Jr.Producer: Thom Specht
Editor: Shebanjah Klaasen
Sound: Soundsright
Verantwoordelijk account: Jeroen Baardemans, Anika van den Bosch en Manal Hirzalla
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid