Indie Amsterdam maakt campagne over hokjesdenken
Bureau Indie Amsterdam presenteert een nieuwe campagne voor de Friese verzekeraar FBTO. In de video laat regisseur Madja Amin (Cake Film) zien hoeveel vooroordelen wij hebben en dat die vaak helemaal niet kloppen.
FBTO Commercial 2016 - Niemand kent je beter dan jezelf.
Niemand kent je beter dan jezelf
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe commercial benadrukt dat je bij FBTO zelf kunt kiezen wat je wel en niet verzekert. ‘Niemand kent je beter dan jezelf, en een verzekeraar al helemaal niet’, is de boodschap.
Filmisch bewijzen
‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact’, legt Emilio de Haan, Creatief Directeur van INDIE uit. ‘Klanten worden dus op basis van aannames in een hokje gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. We denken allemaal in hokjes, maar die kloppen vaak helemaal niet. Dat willen wij filmisch bewijzen.’
De campagne is vanaf 5 november te zien en te horen op tv, radio en online.
Credits:
Creative agency: INDIE Amsterdam
FBTO: Taco van den Elskamp, Saskia Tuil, Baukje Ruitenberg, Marian Dekker
Production Company: Cake Film & Photography
Director: Madja Amin
Producer: Jolanda de Boer, Annemien Lijfering
D.O.P.: Noel Schoolderman
Editor: Daan Bolder
Muziek: Audentity
Geluid: Jacco Lenstra - Alfred Klaassen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid