Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie Amsterdam maakt campagne over hokjesdenken

Verzekeraar FBTO wil laten zien dat hokjes vaak helemaal niet kloppen
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau presenteert een nieuwe campagne voor de Friese verzekeraar FBTO. In de video laat regisseur Madja Amin (Cake Film) zien hoeveel vooroordelen wij hebben en dat die vaak helemaal niet kloppen.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Niemand kent je beter dan jezelf

De commercial benadrukt dat je bij FBTO zelf kunt kiezen wat je wel en niet verzekert. ‘Niemand kent je beter dan jezelf, en een verzekeraar al helemaal niet’, is de boodschap.

Filmisch bewijzen

‘Veel zogenaamde klantkennis is gebaseerd op afgeleide informatie en aannames, zonder enig persoonlijk contact’, legt Emilio de Haan, Creatief Directeur van INDIE uit. ‘Klanten worden dus op basis van aannames in een hokje gestopt, maar uiteindelijk kent niemand je beter dan jezelf. We denken allemaal in hokjes, maar die kloppen vaak helemaal niet. Dat willen wij filmisch bewijzen.’

De campagne is vanaf 5 november te zien en te horen op tv, radio en online.

Credits:

Creative agency: INDIE Amsterdam

FBTO: Taco van den Elskamp, Saskia Tuil, Baukje Ruitenberg, Marian Dekker

Production Company: Cake Film & Photography

Director: Madja Amin

Producer: Jolanda de Boer, Annemien Lijfering

D.O.P.: Noel Schoolderman

Editor: Daan Bolder

Muziek: Audentity

Geluid: Jacco Lenstra - Alfred Klaassen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in