Overslaan en naar de inhoud gaan

Wieden+Kennedy Amsterdam aan de slag voor Jupiler

Nederlands bureau benoemd tot lead creative agency
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau is benoemd tot lead agency voor Jupiler, een merk van AB InBev). De eerste campagne start in 2017, meldt het bureau.

related partner content for mobile comes here

Nummer 1

Blake Harrop, managing director bij Wieden+Kennedy: &;Jupiler is al nummer 1 in de Belgische markt, een markt die wereldwijd beroemd is om bier. Het merk heeft de unieke kans om een leidende rol aan te nemen binnen zijn categorie. We zijn verheugd dat AB Inbev ons heeft gekozen om hiermee aan de slag te gaan.’

Groeien

Arnaud Hanset, managing director AB InBev Benelux: ‘We zochten een bureau dat internationaal best practices kan uitwisselen en Wieden+Kennedy past goed in dat plaatje. Het bureau ondersteunt bijvoorbeeld ook . Als creative lead agency gaat Wieden+Kennedy ons helpen verder te groeien in de belangrijkste markten voor het merk, België en Nederland.’

Tweede merk

Jupiler is het tweede merk van AB Inbev waar W+K Amsterdam’s mee aan de slag gaat. Sinds juli 2015 is het bureau internationaal verantwoordelijk voor Corona. Eerder dit jaar lanceerde W+K Amsterdam ook ‘’, een wereldwijde campagne rondom AB InBevs samenwerking met Tomorrowland. DJ Tiësto speelt de hoofdrol in de campagnevideo (hieronder).

Artsen zonder grenzen

Daarnaast gaat W+K Amsterdam aan de slag voor non-profit Médecins Sans Frontières, de Franse tak van Artsen zonder grenzen. De eerste campagne begint eind deze maand.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in