
De producten van Auping (dekbedden, kussens, dekbedovertrekken, hoeslakens en moltons) zijn vanaf nu ook online verkrijgbaar. De nieuwe moet de bezoeker inspiratie bieden en zal ‘de laatste trends, kleuren en collecties’ tonen. Auping: ‘De klant bepaalt nu zelf waar en wanneer hij zijn bedtextiel uitzoekt en koopt: in een fysieke winkel, in de webshop of een combinatie daarvan.’
Starten met bedtextiel
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comJeroen Raven, e-commercemanager bij Auping: ‘Met onze webshop zijn wij nu 24/7 beschikbaar voor de consument. Wij starten met bedtextiel en later volgen ook andere Auping producten.’
Naast de webshop blijven de fysieke winkels belangrijk, zegt Auping. De Auping Plaza’s en Auping dealers moet een ‘inspirerende omgeving’ blijven ‘waar de consument slaapcomfort kan voelen en ervaren en zich kan laten adviseren over het gehele assortiment’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee