Overslaan en naar de inhoud gaan

Spider-Man speelt hoofdrol in nieuwe Philips-commercial

De spot is onderdeel van de ‘Everyday Hero’ merkcampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De commercial is geïnspireerd op het waargebeurde verhaal van een glazenwasser die zich verkleedt als Spider-Man om zieke kinderen te amuseren. Eva Barrett, Global Head of Brand Advertising bij Philips: ‘Volgens deze man herstellen de kinderen sneller als ze worden opgevrolijkt: lachen is immers gezond. Het is een prachtig voorbeeld van hoe empathie en inzicht in mensen een verschil kan maken. Zijn benadering weerspiegelt de onze en we wilden die in het zonnetje zetten.’

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Pay off: ‘There’s always a way to make life better’.

De video is onderdeel van de bredere merkcampagne die sinds mei loopt en de achterliggende verhalen in beeld brengt over wat Philips doet. De campagne bestaat uit een 30 seconden durende TV spot, ‘out of home’-media, digitale- en sociale media.

In Nederland vindt redactionele samenwerking plaats met het FD en NRC. Aanvullende verhalen zijn te vinden op ‘Innovation and You’, het branded contentplatform van Philips.

De tv-spot is een vervolg op commercial, die dit jaar een Grand Prix won bij de Cannes Lions in de categorie ‘gezondheid’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in