Overslaan en naar de inhoud gaan

Pop-up store Karwei in Kalverstraat

De bouwmarktketen kijkt zo of een stadsconcept kan werken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Karwei opent 27 oktober een pop-up-store in de Amsterdamse Kalverstraat. Met die winkel wil de bouwmarktketen de nieuwe positionering op gebied van klussen en inrichten laten zien.

related partner content for mobile comes here

De pop-up store is als het ware een  ‘boutique hotel’. Dit omdat ‘boutique hotel’ een van de vier nieuwe woontrends die Karwei laat zien (de andere zijn ‘casual comfort’, ‘basic industrial’ en ‘sweet natural’. Er zullen meubels en accessoires te koop zijn, en er is een sapbar waar ook koffie wordt geschonken.

Lastig

Karwei-formuledirecteur Machiel van der Sluis van Karwei vertelde aan  dat de pop-up store een zes weken durend experiment is om de reacties van consumenten op Karwei in de binnenstad te peilen.

Hij meent dat door e-commerce het steeds lastiger wordt om alle vierkante winkelmeters in de bouwmarkten relevant te vullen. ‘Soms is het veel van hetzelfde, terwijl je een groot deel online kunt ontsluiten. We zijn dus wel aan het voelen of een stadsconcept voor ons zou kunnen werken.’

Vorige week opende in Uden de keten de eerste winkel in het nieuwe format.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in