Overslaan en naar de inhoud gaan

Being There aan de slag voor Belgische bank Argenta

Bureau moet de bank ‘een Nederlands gezicht’ geven
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Argenta is al meer dan zestig jaar een van de grootste banken in België en wil nu meer bekendheid in Nederland. Bureau Being There gaat aan de slag voor de bank. In de merkcampagne spelen de klanten van Argenta de hoofdrol.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

‘We bestaan in Nederland ook al meer dan tien jaar’, vertelt Karian Inpijn, manager marketing Nederland bij Agenta. ‘Alleen hebben we ons al die tijd niet bezig gehouden met merkbekendheid.’

Olivier Koning, Managing Director Being There: ‘De financiële markt in Nederland is enorm in beweging met nieuwe spelers en proposities. Het is voor Being There een mooie uitdaging om voor Argenta een onderscheidende positie af te dwingen in een steeds veranderend speelveld.’

De nieuwe stijl van de digitale bank is sinds kort te zien op argenta.nl en de online campagne start begin 2017.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in