Thomas Vaarten (AS Adventure): ‘E-commerce is geen bedreiging voor fysieke winkels’
De e-commerce manager over hun vernieuwde omnichannel-strategie en het veranderende retailvak.


Tijdens het Adobe Symposium 2016 komen Europese creatieven en marketeers om kennis te delen en te praten over de toekomst van het marketingvak.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vaarten deelt samen met Luc Bomans (IDA Mediafoundry) hoe het AS Adventure (franchise van onder andere outdoor-merk Bever) lukt om naast online, ook offline te blijven groeien. Journalist Sander Beekman vroeg Vaarten en Bomans naar de veranderde relatie tussen consument en retailketen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoInterview Luc Bomans & Thomas Vaarten - Adobe Symposium Amsterdam 2016
Volg het Adobe Symposium via onze liveblog en op Twitter #AdobeSymp.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid