Kerst met The Time Machine van Milka en Wieden+Kennedy


Het verhaal in de nieuwe campagne speelt zich af in Lilaberg, het fictieve dorp van het wereldwijde merkplatform Tenderness Is Inside van Milka. De hoofdrol is weggelegd voor een jongen die niet kan wachten tot het kerst is. Zijn familie zorgt voor een kerstwonder voor de jonge knaap. Wieden+Kennedy Amsterdam is samen met de Franse regisseur Jean-Pierre Jeunet (bekend van Amélie) verantwoordelijk voor de commercial die negentig seconden duurt.
Milka - The Time Machine
‘Ik moet een goed verhaal hebben om goed werk af te leveren’, zegt Jeunet. ‘Samenwerken met Milka en Wieden+Kennedy Amsterdam was me een waar genoegen. Dit is een van mijn favoriete campagnes die ik heb gemaakt.’ Daniel Schaefer en Szymon Rose van Wieden+Kennedy Amsterdam zeggen ook heel erg blij met te zijn met de samenwerking met de Fransman.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMartha Miralles, Brand Lead van Milka Europa, zegt dat kerst een belangrijke tijd van het jaar is voor Milka. ‘Onze producten spelen een grote rol tijdens feestdagen en nu is een perfect moment om de consument dichter bij de chocola van Milka te brengen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid