Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerst met The Time Machine van Milka en Wieden+Kennedy

Het gaat om de Europese kerstcampagne van het chocolademerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het verhaal in de nieuwe campagne speelt zich af in Lilaberg, het fictieve dorp van het wereldwijde merkplatform Tenderness Is Inside van Milka. De hoofdrol is weggelegd voor een jongen die niet kan wachten tot het kerst is. Zijn familie zorgt voor een kerstwonder voor de jonge knaap. Wieden+Kennedy Amsterdam is samen met de Franse regisseur Jean-Pierre Jeunet (bekend van Amélie) verantwoordelijk voor de commercial die negentig seconden duurt.

related partner content for mobile comes here

‘Ik moet een goed verhaal hebben om goed werk af te leveren’, zegt Jeunet. ‘Samenwerken met Milka en Wieden+Kennedy Amsterdam was me een waar genoegen. Dit is een van mijn favoriete campagnes die ik heb gemaakt.’ Daniel Schaefer en Szymon Rose van Wieden+Kennedy Amsterdam zeggen ook heel erg blij met te zijn met de samenwerking met de Fransman.

Martha Miralles, Brand Lead van Milka Europa, zegt dat kerst een belangrijke tijd van het jaar is voor Milka. ‘Onze producten spelen een grote rol tijdens feestdagen en nu is een perfect moment om de consument dichter bij de chocola van Milka te brengen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in