Overslaan en naar de inhoud gaan

Volkswagen maakt mini-documentaire over markante vrienden

Achtung! mcgarrybowen vroeg mensen wat Volkswagen voor hen betekent
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Duitse automerk ging samen met Achtung! mcgarrybowen en producent Czar op zoek naar de mooiste verhalen waarbij een Volkswagen een bijzondere rol had in het leven van twee mensen.

related partner content for mobile comes here

Fans

Volkswagen heeft namelijk al een hoop fans. Op sociale media delen mensen verhalen over bijzondere roadtrips en belevenissen met hun favoriete auto. Het bureau koos een paar van deze verhalen en maakte er een videoserie over.

In een drie minuten durende mini-documentaire zie je twee markante mannen met zowel een onvoorwaardelijke liefde voor de Volkswagen Transporter, als voor elkaar. De vriendschap is ontstaan en letterlijk gebouwd rondom deze auto.

Korte versie op tv

Media-exploitant BrandDeli zendt versies van één minuut uit op tv. De volledige filmpjes zijn te zien  is te zien via YouTube en Facebook.

Met de video’s wil Volkswagen mensen uitdagen om nog meer persoonlijke verhalen te delen. Op Facebook staan al wat reacties van fans. Ze vertellen waarom ze zo&;n fan zijn van oude Volkswagenbusjes of delen foto&;s van hun eigen exemplaar.

Credits:

Verantwoordelijk bij Volkswagen: Leony Hogenes & Jasper van der Bijl

Bureau: ACHTUNG! mcgarrybowen

Creatie: Florian Hollander & Vincent Versluis

Creatieve directie: Mervyn ten Dam

Account: Sven Venig

Producer: Kim Buijs, Nikki Haighton

Productie: CZAR

Edit: De Kapsalon

Geluid: Taco Drijfhout, Jorrit Kleijne

Mediabureau: MediaCom Beyond Advertising

Media-exploitant: BrandDeli

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in