Efteling brengt media onder bij Mediaxplain
Het bureau gaat de Efteling adviseren op het gebied van strategie, planning en inkoop van media.


Mediaxplain gaat per december aan de slag voor de Efteling. Het mediabureau won de pitch na een oriëntatietraject. De pitch werd begeleid door 3MO.
Jeroen Vonk, Hoofd Marketing Campagnemanagement van de Efteling: 'Mediaxplain bleek het best aan te sluiten bij de wensen van de Efteling. We zijn enthousiast over hun vernieuwende blik en strategie om onze totale media-inzet nog beter aan te laten sluiten op de content van de Efteling. Daarnaast gaat Mediaxplain ons op digitaal vlak helpen naar digitale volwassenheid.'
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid