Praxis en Noise zetten ‘makers’ centraal in nieuwe campagne


In de nieuwe campagne van Praxis ligt de nadruk op zelf iets kunnen repareren, renoveren of creëren. Met drie nieuwe televisiecommercials, diverse radiocommercials, POS-materialen en online ondersteuning is de nieuwe campagne 25 september uitgerold in heel Nederland.
De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Noise. Daarnaast is er een samenwerking aangegaan met regisseur Nina Aaldering en DOP Noël Schoolderman. Bill Tanaka nam de fotografie voor zijn rekening. Jean-Michel Kerkhoff van Universal Media was verantwoordelijk voor de mediastrategie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits
Praxis: Jasper van Orden, Sylvia Smit, Ines di Lollo, Jennifer Kiewiet, Mark van Loe, Alexandra Kloos
Praxis: Jasper van Orden, Sylvia Smit, Ines di Lollo, Jennifer Kiewiet, Mark van Loe, Alexandra Kloos
Bekijk hieronder de eerste twee commercials.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid