Overslaan en naar de inhoud gaan

Tessa van der Starre managing director MediaCom

Ze wordt per 1 oktober verantwoordelijk voor de aansturing van alle klantenteams, klanten en operations.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De rol van Van der Starre is een belangrijke zet in de verdere opbouw van de organisatie. 

Daarnaast is Michiel Houben als managing director van Fresh Fruit aan het managementteam van MediaCom toegevoegd. Fresh Fruit is een 100 procent dochter van WPP en vanuit de Greenhouse Group het label waarmee MediaCom samen alle digitale campagnes optimaliseert.

Maiko Valentijn, CEO van MediaCom over deze stap: 'Het bureau is in de laatste jaren zeer sterk gegroeid in klantportfolio en in de geintegreerde aanpak van digitale vraagstukken op zowel het gebied van branding als performance.' Er werd new business gewonnen van onder meer Ikea, Richemont en Grohe. Pon, Akzo Nobel en H&M bleven na reviews bij MediaCom.

related partner content for mobile comes here

Het managementteam van MediaCom bestaat naast Valentijn, Van der Starre en Houben uit Folkert Langeveld die de verantwoordelijkheid draagt voor strategie, business science en het contentlabel MediacCom Beyond Advertising(MBA) en Dorien de Jong, die ook het investment- en optimalisatieteam leidt.

Frank Bitter is market development officer en chairman Benelux, maar heeft geen actieve rol op de Nederlandse business.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in