Overslaan en naar de inhoud gaan

Medeoprichter Picnic wordt directeur marketing & formule Blokker

Bas Verheijen werkte eerder ook bij Albert Heijn en C1000.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Blokker heeft vandaag de ervaren retail-marketeer en strateeg Bas Verheijen benoemd tot directeur Marketing & Formule. Verheijen is een van de mede-oprichters van de online supermarkt Picnic. Daarnaast heeft hij eerder vernieuwing in gang gezet bij C1000, Albert Heijn, Ahold en Procter & Gamble. Hij rapporteert aan de algemeen directeur Blokker, Casper Meijer die tevens CEO is van Blokker Holding.

related partner content for mobile comes here

Verheijen (1969) begon zijn carrière bij Procter & Gamble waar hij werkte als marketing director voor de Benelux en onder andere Pringles in de supermarkt introduceerde. Na 10 jaar maakte Verheijen de overstap naar Ahold.

Hij was als senior vice president marketing van Albert Heijn verantwoordelijk voor marketinginitiatieven als ‘Harry de Supermarktmanager’, de WK-Wuppie-campagne en het jaarlijkse kortingsfestival ‘Hamsteren’. In 2008 werd hij marketing & formatdirecteur bij C1000 met als belangrijkste uitdaging de herpositionering van het verzelfstandigde C1000.

In 2015 was hij medeoprichter en marketing directeur de online supermarkt Picnic. In maart 2017 trok hij zich terug uit de leiding van de startup.

Beeld: Ilya van Marle

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in