Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de tien winnaars van het derde kwartaal Ster Gouden Loeki

Deze tv-commercials maken kans om in januari de Gouden Loeki 2017 te winnen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De tien in alfabetische volgorde:

related partner content for mobile comes here


1 CliniClowns     CliniClowns zoekt versterking    Havas Lemz 

 



2 De Bijenkorf     Alleen bij de Bijenkorf    Dawn     

 



3 ING Nederland    Zo ziet een meisjesdroom eruit    J. Walter Thompson Amsterdam     

 

 

4 Madurodam ‘Nederland op z’n grootst’ (bureau: N=5)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 


5 Lidl     Lidl: 20 jaar bbq    Etcetera

 

 

6 Marketing Drenthe    Drenthe doet wat met je    
    

 

 

7 McDonald's    Tropisch eiland    TBWA\Neboko    

 

 


8 Volkswagen     RoboBoy    ACHTUNG! mcgarrybowen

    


9 Wakker Dier    Kiloknallers. Dat kun je niet verkopen.    Wakker Dier i.s.m. Patrick Wijnhoven en Karin Heinen    

 

 


10 Wereld Natuur Fonds    Geef de tijger een toekomst 

Een publiekspanel kiest ieder kwartaal de tien beste tv-commercials. Deze tv-spots maken eind dit jaar kans op de Ster Gouden Loeki 2017.

De winnaars van het tweede kwartaal staan hier.
De winnaars van het eerste kwartaal staan hier.
Alle kwartaalwinnaars staan ook op Welovereclame.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in