Jordi van de Bovenkamp (Boomerang) heeft eigen rubriek in RTL Late Night
In het programma RTL Late Night laat Jordi van de Bovenkamp (Boomerang Agency) de meest nutteloze producten, maar ook een aantal toffe combinaties op het gebied van marketing zien. ‘Galerie Jordi’ is een nieuwe rubriek en woensdagavond was de reclameman voor het eerst te gast.
Bekijk het fragment hieronder.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena;
Omstreden campagne
Daarnaast gaf Van de Bovenkamp duiding over de campagne van datingbureau Rich Meet Beautiful. Dit bureau zorgt voor ophef met hun campagne rondom Belgische universiteiten. Op de posters moedigen zij studenten aan zich in te schrijven op hun website, waarin ze jonge meiden koppelen aan rijke mannen. Mensenrechtenorganisaties zijn hierop tegen.
Daarnaast gaf Van de Bovenkamp duiding over de campagne van datingbureau Rich Meet Beautiful. Dit bureau zorgt voor ophef met hun campagne rondom Belgische universiteiten. Op de posters moedigen zij studenten aan zich in te schrijven op hun website, waarin ze jonge meiden koppelen aan rijke mannen. Mensenrechtenorganisaties zijn hierop tegen.
In Brussel en Leuven is de reclame inmiddels zelfs verboden, zo heeft de Brusselse burgemeester laten weten. Inmiddels is de campagne teruggetrokken in België. 'Ik begrijp het niet goed', vertelt oprichter Sigurd Vedal aan Het Laatste Nieuws. 'Onze site bestaat in Noorwegen, Denemarken, Zweden en Nederland. België is het eerste land waar we negatieve reacties krijgen. In andere landen werden we zelfs toegejuicht.'
De volledige uitzending van RTL Late Night zie je hieronder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid