Overslaan en naar de inhoud gaan

Jordi van de Bovenkamp (Boomerang) heeft eigen rubriek in RTL Late Night

De reclameman geeft daarnaast zijn mening over het datingbureau Rich Meet Beautiful dat jonge studentes werft voor 'sugardaddies'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In het programma RTL Late Night laat Jordi van de Bovenkamp (Boomerang Agency) de meest nutteloze producten, maar ook een aantal toffe combinaties op het gebied van marketing zien. ‘Galerie Jordi’ is een nieuwe rubriek en woensdagavond was de reclameman voor het eerst te gast.

related partner content for mobile comes here

Bekijk het fragment hieronder.

;

Omstreden campagne


Daarnaast gaf Van de Bovenkamp duiding over de campagne van datingbureau Rich Meet Beautiful. Dit bureau zorgt voor ophef met hun campagne rondom Belgische universiteiten. Op de posters moedigen zij studenten aan zich in te schrijven op hun website, waarin ze jonge meiden koppelen aan rijke mannen. Mensenrechtenorganisaties zijn hierop tegen.

Daarnaast gaf Van de Bovenkamp duiding over de campagne van datingbureau Rich Meet Beautiful. Dit bureau zorgt voor ophef met hun campagne rondom Belgische universiteiten. Op de posters moedigen zij studenten aan zich in te schrijven op hun website, waarin ze jonge meiden koppelen aan rijke mannen. Mensenrechtenorganisaties zijn hierop tegen.

In Brussel en Leuven is de reclame inmiddels zelfs verboden, zo heeft de Brusselse burgemeester laten weten. Inmiddels is de campagne teruggetrokken in België. 'Ik begrijp het niet goed', vertelt oprichter Sigurd Vedal aan Het Laatste Nieuws. 'Onze site bestaat in Noorwegen, Denemarken, Zweden en Nederland. België is het eerste land waar we negatieve reacties krijgen. In andere landen werden we zelfs toegejuicht.'

De volledige uitzending van RTL Late Night zie je hieronder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in