Overslaan en naar de inhoud gaan

Ten Cate gaat terug in de tijd met nieuwe merkidentiteit

Het originele logo is teruggebracht en familie staat centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Nederlandse ondergoedmerk ten Cate heeft een rebranding ondergaan.

related partner content for mobile comes here

Belangrijk in de nieuwe merkidentiteit is het verleden van het merk uit Twente.

Het originele logo is teruggehaald en de nieuwe verpakkingen ‘borduren voort op ten Cate’s uitgesproken vormgevingstaal van de jaren ’50 en ’60. Bovendien staat net als vroeger de familie centraal in de campagne, maar dan wel een eigentijdse “extended family”, vastgelegd door fotograaf Paul Bellaart.’

Het Amsterdamse bureau Upmost is verantwoordelijk voor de herpositionering en rebranding.

De herpositionering heeft een jaar in beslag genomen en resulteerde niet alleen in een nieuwe merkwereld en 69 nieuwe verpakkingen, maar ook in een vernieuwde collectie.

Credits:
Verantwoordelijk ten Cate: Jeroen van Douveren, Judith Teensma, Inge Schuurman,
Myrthe van der Veer, Lyan Ronhaar, Rosalie Smelt
Bureau: Upmost
Strategie: Claudia Korpádi
Creatie: Regina Wysny, Vladimir Llovett de Casademont, Claudia Korpádi
Productie (drukwerk): Margo Warmerdam
Fotografie: Paul Bellaart
Styling: Anja Koops
Hair & Make-up: Siddharta Bekers
Productie: Rachid Naas, Nathalie Olijslager
PR & activatie: The Gardeners      

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in