Overslaan en naar de inhoud gaan

Playboy in Augmented Reality buitenreclamecampagne van CBS Outdoor

Van 12 t/m 19 februari heeft Playboy zijn buitenreclamecampagne op ruim 1000 straatabri's in onder andere Rotterdam, Eindhoven en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ter promotie van het nieuwste nummer, welke geheel tot leven zal komen door middel van Augmented Reality, is de buitenreclamecampagne voorzien van Layar. Door de uiting te scannen met de Layar app op de smartphone of de tablet, worden de drie Playmates op de poster Beau, Nadine en Lotte letterlijk uitgepakt en stellen ze zich voor in een video.

related partner content for mobile comes here

[PERSBERICHT]

"CBS Outdoor is verreweg marktleider in interactieve campagnes, waardoor we inmiddels ook het beste advies kunnen geven hoe maximaal gebruik te maken van onder andere Augmented Reality in combinatie met Buitenreclame", aldus Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van CBS Outdoor. "Het toevoegen van interactieve content aan campagnes kan toegevoegde waarde bieden, indien het past bij de campagne, de doelstellingen en het merk. Wat Playboy nu doet is unieke content tonen voor degenen die de interactie aangaan en waarmee de betrokkenheid met het merk Playboy en deze specifieke editie vergroot wordt. Augmented Reality in combinatie met buitenreclame levert echte engagement op met de doelgroep".

Van de 31 landen wereldwijd waar Playboy magazine wordt uitgegeven, is Nederland het eerste land dat experimenteert met deze nieuwe techniek. Marketing Manager Jochem Dielemans: "Samen met Limebizz en het team van Playboy hebben we Layar omarmt, omdat het echt waarde toevoegt aan het magazine. Om dit verrijkte product ook aan het grote publiek kenbaar te maken hebben we gekozen voor een buitenreclamecampagne bij CBS Outdoor, omdat zij voorop lopen met innovatieve interactieve campagnes".

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in