Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips nog meer focus op groeimarkten

Naast investeringen in de BRIC-landen, kijkt Philips ook naar landen in Afrika, Mexico, Saudi-Arabië en Turkije.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Philips breidt de investeringen in groeimarkten die buiten de bekende opkomende landen als China, India en Brazilië liggen, steeds verder uit. Dat zei topman Frans van Houten maandag tijdens een persbijeenkomst.

related partner content for mobile comes here

Van Houten: ‘De afgelopen 5 jaar richtten we onze investeringen buiten de ontwikkelde markten vooral op de groeimarkten China, India en Brazilië, maar we verbreden onze focus steeds meer.’

Op concrete cijfers wilde Van Houten niet ingaan, maar hij wel veel kansen te zien in Afrika, Mexico, Saudi-Arabië en Turkije.

In plaats van een organisatie per regio - zoals voorheen - probeert het concern zich steeds meer per land te organiseren. Op die manier probeert het kennis over lokale markten en de lokale onderhandelingskracht te vergroten.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in