Overslaan en naar de inhoud gaan

'Samsung naar 30% marktaandeel in de tabletmarkt'

Samsung heeft vorig jaar haar marktaandeel in de Nederlandse tablet markt verdubbeld en wil dit jaar zelfs een derde van de totale markt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiervoor zal Samsung 750.000 tablets over de toonbank moeten schuiven. De electronica producent verwacht dat de tabletmarkt in Nederland dit jaar door zal groeien van 1,8 miljoen naar 2,5 miljoen exemplaren. De groei is realiseerbaar, aangezien zo'n 65% van de huishoudens nog niet over een tablet beschikt. Sinds een half jaar geleden worden er meer tablets dan laptops verkocht in Nederland.

related partner content for mobile comes here

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in