Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G gaat gezinnen filmen

Procter & Gamble is begonnen met een video-marketing research programma getiteld Everyday Lives. Daarbij worden met de camera verschillende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van het programma is al een test geweest in de huizen van twintig gezinnen in Engeland die zich als vrijwilliger hadden opgegeven. Ook in Italië deden twintig gezinnen mee. De vrijwilligers werden ervoor betaald. Volgens Marketing Week zou ook China mee gaan lopen in het programma. De P&G-studie wordt gedaan in samenwerking met onderzoeksbedrijf Everyday Lives en geeft P&G inzicht in gedrag waarover consumenten normaal gesproken niet praten. Dat kan P&G inzicht geven in de ontwikkeling van producten en de manier waarop ze gebruikt worden. Volgens een woordvoerster van het concern krijgen de vrijwillgers de opnames vooraf te zien en mogen ze aangeven wat ze er wel en niet in willen hebben. Over wanneer en hoe de opnamen te zien zijn, gaf P&G geen details.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in