Timberland zoekt bureau wereldwijd
Modemerk Timberland zoekt een bureau voor de behandeling van haar creatieve account wereldwijd. Het bedrijf nam onlangs afscheid van haar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stap vloeit voort uit de aanstelling van voormalig Coca-Cola en Procter & Gamble marketeer Frank Bifulco als chief marketing officer. In februari werkte Timberland op projectbasis met het Londense Cave Anholt Jonason voor het bouwen van brand awareness in Europa. Timberland wil dit jaar tv inzetten in haar communicatie. Het modemerk zou volgens Marketing Week zowel zoeken naar een bureau in de VS, Europa, Azië en Zuid-Amerika, meteen de belangrijkste markten voor het merk.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid