Online brillenwinkel zet sociale netwerken in voor meer traffic
Online retailer EyeBuyDirect.com heeft zijn internetverkeer met 10 tot 15% zien stijgen sinds het vijf maanden geleden gebruikers de…
Vanaf dat moment hebben ruim 20.000 consumenten hun foto geplaatst op de "Wall of Frame" en delen deze met anderen.
Bekenden, maar ook onbekenden kunnen de foto's voorzien van commentaar en de profielpagina laat zien om welk montuur het gaat, inclusief de kosten, een 'buy now' button en een link om de foto te plaatsen op je profiel pagina van bijvoorbeeld Facebook.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De site bood al de functionaliteit tot het uploaden van een eigen portret om deze te voorzien van een montuur uit de collectie alvorens tot aanschaf over te gaan.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaOverigens hadden gebruikers specifiek naar deze functionaliteit gevraagd en de e-tailer luisterde, met success.
Bron: Internetretailer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid