Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties ‘Beste Radiocommercial’ bekend

Tien radiocommercials zijn genomineerd voor de eerste RAB Radio Awards. Welke er goud, zilver of brons winnen wordt tijdens de In2Radio…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uit een longlist heeft de vakjury, bestaande uit voorzitter Ernst Jan van Rossen (TBWA), Thecla Schaeffer (FHV/BBDO), Rodger Werkhoven (Werkhoven), Bart van Hal (Lotto) en John Faasse (Uitbijter) de volgende 10 commercials genomineerd:
Adverteerder Commercialnaam
Amstel (Heineken) Amstellovitch
Citroen Auralijn
Cup-a-soup (Unilever) Trein
Koninklijke Landmacht Dokter
KPN 1888 Nr info Plastische chirurgie
LOI Radioquiz
Maandag Opstaan
RAB Buurman (Geef nu)
Staatsloterij Limburg (Accenten)
Stichting CPNB Cadeautje neefje

related partner content for mobile comes here

Klik om de commercials te beluisteren.
De genomineerden maken kans op een RAB Radio Award, de winnaar ontvangt tevens €75.000 euro aan ra-diozendtijd. De In2Radio-middag wordt ingeleid door Ernst Jan van Rossen. John Faasse zal een kwalitatief onderzoek presenteren ‘creatieven over de rol van creativiteit bij radio’. Aansluitend volgt een paneldiscussie en de middag wordt afgesloten met de uitreiking van de RAB Radio Awards. RAB-directeur George Bohlander: ‘Het is de 1e keer dat we vanuit RAB de Radio Awards gaan uitreiken en we streven ernaar om het een jaarlijks terugkerend evenement te laten worden. We zijn heel blij met de hoge kwaliteit van de genomineerden, die dankzij deze ervaren en deskundige jury zijn geselecteerd op basis van drie kernbegrippen: uniciteit, effectiviteit en creativiteit.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in