Synergie verder als merkadviesbureau


Merkadvies maakte al veel langer onderdeel uit van de werkzaamheden, maar de combinatie met (marketing-)communicatie werd steeds minder effectief, zo meldt het bureau. 'Merkstrategie is immers aanzienlijk meer dan communicatie en kan in bepaalde gevallen ook heel goed ingevuld worden zonder (marketing-)communicatie', luidt de verklaring.
De klanten en activiteiten op het gebied van concept en creatie zijn geïntegreerd bij reclamebureau Brand Republic dat ook onder Central Park valt. Synergie concentreert zich op merkonderzoek, merkstrategie en implementatie met als doel de uniciteit van het merk te versterken en effectief in te zetten voor het resultaat (rendement) van de organisatie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de zomer van 2008 heeft Synergie de basis gelegd voor de nieuwe strategie. Er werd een team geformeerd met identiteitsspecialist Ward de Moor (Employer Brand Strategy), Janneke Zuidhof (Creative Brand Strategy), Patricia Kuil-Kroeze (Strategiecoördinatie), Jelmer van der Meulen en Joris van Zoelen (beide Brand Strategy).
Per 1 januari 2009 heeft Jelmer van der Meulen de taak van managing director overgenomen van Joris van Zoelen. Klanten en teamleden actief op het gebied van (marketing-)communicatie zijn overgegaan naar Brand Republic.
Central Park – Group for Growth bestaat naasrt Synergie uit Mantion (ondernemingsstrategie) en Brand Republic (reclamebureau in Utrecht en Alkmaar).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid