Overslaan en naar de inhoud gaan

Synergie verder als merkadviesbureau

Synergie, onderdeel uit van Central Park – Group for Growth, wordt merkadviesbureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Merkadvies maakte al veel langer onderdeel uit van de werkzaamheden, maar de combinatie met (marketing-)communicatie werd steeds minder effectief, zo meldt het bureau. 'Merkstrategie is immers aanzienlijk meer dan communicatie en kan in bepaalde gevallen ook heel goed ingevuld worden zonder (marketing-)communicatie', luidt de verklaring.

related partner content for mobile comes here

De klanten en activiteiten op het gebied van concept en creatie zijn geïntegreerd bij reclamebureau Brand Republic dat ook onder Central Park valt. Synergie concentreert zich op merkonderzoek, merkstrategie en implementatie met als doel de uniciteit van het merk te versterken en effectief in te zetten voor het resultaat (rendement) van de organisatie.

In de zomer van 2008 heeft Synergie de basis gelegd voor de nieuwe strategie. Er werd een team geformeerd met identiteitsspecialist Ward de Moor (Employer Brand Strategy), Janneke Zuidhof (Creative Brand Strategy), Patricia Kuil-Kroeze (Strategiecoördinatie), Jelmer van der Meulen en Joris van Zoelen (beide Brand Strategy).

Per 1 januari 2009 heeft Jelmer van der Meulen de taak van managing director overgenomen van Joris van Zoelen. Klanten en teamleden actief op het gebied van (marketing-)communicatie zijn overgegaan naar Brand Republic.

Central Park – Group for Growth bestaat naasrt Synergie uit Mantion (ondernemingsstrategie) en Brand Republic (reclamebureau in Utrecht en Alkmaar).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in