Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe iPad app voor De Telegraaf

De Telegraaf lanceert vandaag een De Telegraaf lanceert vandaag een compleet vernieuwde app voor de iPad. Bij het ontwerpen is goed…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Jan-Kees Emmer, adjunct hoofdredacteur van De Telegraaf: “Deze app heeft alles in zich om dé nieuws app van Nederland te worden. Speciaal ontworpen voor de beste gebruikerservaring op de iPad bundelt de nieuwe app nieuws en actualiteiten op dusdanige wijze dat de kenmerkende manier waarop De Telegraaf het nieuws brengt geheel tot zijn recht komt. De app maakt duidelijk dat ons nieuws bijzonder geschikt is voor iPad gebruik. Dat zit in de duiding van de redactie, de nieuwskeuze en het gebruik van koppen, foto’s en video’s. De nieuwsurgentie spat ervan af. En met secties als VROUW, Privé en Autovisie krijgt deze app magazine achtige elementen die bij uitstek geschikt zijn om eens rustig voor te gaan zitten."

De app is de komende twee maanden gratis. Daarna wordt de app verrijkt met betaalde katernen en achtergrondverhalen uit de krant, die voor abonnees van de digitale bundel van De Telegraaf gratis zijn. Anderen kunnen zich daarop abonneren.

Voor adverteerders biedt de app vernieuwende rich media advertentiemogelijkheden. Naast de normale basic banners zijn video commercials, expandables en full screen interstitials met of zonder HTML5 interactie mogelijk. Daarbij zijn er legio mogelijkheden om campagnes te targetten, meten en analyseren.

Patrick Loppé, Manager Mobile & Video bij TMG: “De app moet simpelweg de beste nieuwsapp van Nederland worden, dat hoort bij De Telegraaf. En we willen er natuurlijk geld mee verdienen. Dat gaan we doen met betaalde content, advertising en m-commerce. Om dat te bereiken hebben we de uitkomsten van ons onderzoek onder adverteerders en gebruikers verwerkt in het ontwerp en de bouw van de nieuwe app. Ook de redactie is volledig afgestemd op de mogelijkheden van de iPad.”

De app is ontworpen door de bureaus G2K (graphic design) en beepRoger (interaction design). De app is ontwikkeld door het Amsterdamse bureau PINCH.

De app is vanaf vandaag beschikbaar in de App Store:
https://itunes.apple.com/nl/app/de-telegraaf-hd/id385263418?mt=8

MobileMarketing.nl 2012

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in