Nederland 2 marktleider in week 38
Nederland 2 was in week 38 marktleider met een aandeel van 18,6. Dat was met name te danken aan de Champions League-wedstrijden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De publieke zenders kwamen samen uit op 36,4 procent. Nederland 1 had 11,6 en Nederland 3 6,2 procent. De RTL-zenders hadden samen een aandeel van 24,1 procent. RTL4 15,2, RTL5 3,9 en Yorin 5 procent. De SBS-zenders scoorden 16,2 procent: SBS6 8,6 Net5 4,5 en Veronica 3,1.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Champions League-wedstrijd Ajax-Juventus was met 2,8 miljoen kijkers het best bekeken programma van de week. Studio Sport van gisteravond trok 2,7 miljoen kijkers. De andere CL-wedstrijd Arsenal-PSV was goed voor 2,5 miljoen kijkers. Het 20.00 uur Journaal van gisteravond staat vierde met 2 miljoen kijkers, gevolgd door de maandaguitzending van GTST met eveneens 2 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid