Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas-topman haalt weer uit naar Sorrell

Havas-topman Alain de Pouzilhac liet afgelopen week opnieuw blijken geen fan te zijn van WPP-baas Sir Martin Sorrell. Hij noemde hem…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de presentatie van de halfjaarcijfers zei De Pouzilhac over Sorrell: ‘Ik herken in hem de fantastische kwaliteit geruchten te managen en mensen te manipuleren. We kunnen wat dat aangaat nog veel van hem leren.’

related partner content for mobile comes here

Het is niet de eerste keer dat De Pouzilhac de Brit hekelt. Vorig jaar zei hij dat hij Sorrell ‘arrogant’ en een van de ‘bad guys’ vond. De Fransman zei dat nadat WPP de strijd met Havas om Cordiant Communications had verloren.

De Pouzilhac moet het flink ontgelden in de Franse pers. Het is namelijk al de derde keer dat Havas het onderspit delft tegen WPP. Naas Grey en Cordiant beet de Franse communicatiegroep in het stof bij een overnamestrijd om Tempus.

Mogelijk wil De Pouzilhac volgens Brandrepublic de opinie beïnvloeden, mocht Havas zelf worden overgenomen en WPP een bod doen. Sorrell zal er niet van wakker liggen. Tempus-eigenaar Chris Ingram werd destijds veel geciteerd toen hij zei dat hij liever een toiletvloer likt dan samenwerkt met Sorrell. Inmiddels is Tempus al enige tijd onderdeel van WPP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in