Overslaan en naar de inhoud gaan

Carp zit weer in de lift

De arbeidsmarkt vertoont tekenen van herstel. Na jaren van verlies lijkt het gratis carrièretijdschrift Carp daarom de rode cijfers achter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei hoofdredacteur Dirk Koppes gisteren tijdens de opening van de fototentoonstelling 'De wereld volgens Carp' in Rotterdam.
Carp, het tijdschrift voor jonge, hoger opgeleide twintigers en dertigers, zag de laatste jaren het aanbod van personeelsadvertenties sterk teruggelopen. Koppes verwacht betere tijden. ‘We verschijnen nu met steeds grotere regelmaat één keer in de week en het is de bedoeling dat we dat vanaf januari weer helemaal doen. We draaien geen verlies meer en vanaf september verwacht ik dat we in de plus staan.’

related partner content for mobile comes here

Het tijdschrift heeft een periode van zwaar weer achter de rug. In 2002 zette uitgever PCM dochter CrossPoints, de uitgeverij van onder meer Carp, in de etalage. Uitgever Aromedia nam CrossPoints over. In september 2003 werd besloten tot een restyling. Carp kreeg een kleiner formaat en een nieuw logo (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in