MTV toont favoriete spots jongeren
Om creatieven, adverteerders en mediabureaus te stimuleren commercials te maken die bij jongeren in de smaak vallen, introduceert MTV…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Elke commercial zal gevolgd worden door een MTV Credits billboard met daarop de verantwoordelijke personen bij de adverteerder, het reclamebureau en mediabureau.
De favoriete commercials komen voort uit een maandelijks onderzoek via 'Switch On', het representatieve online jongerenpanel van MTV Networks en onderzoeksbureau Qrius. Duizend jongeren geven aan het einde van iedere maand een rapportcijfer aan de in die maand uitgezonden commercials. De top 3 best gewaardeerde commercials worden geselecteerd voor MTV Credits.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De start van MTV Credits sluit aan bij Creative Maand op MTV. De hele dag door komen creatieve uitingen voorbij in de vorm van artistieke filmpjes en chunks.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid