Nederland 1 op 24 pct in week 2
Dank zij onder meer De Boer zoekt Vrouw Special, de NOS Journaals en het schaatsen kwam Nederland 1 in week 2 uit op een marktaandeel van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 1 was daarmee weer ruim marktleider. RTL 4 neemt afstand van SBS 6: 15,1 procent tegen 12,5 procent. De publieke omroep had in week 2 een gezamenlijk marktaandeel van 36,6 procent, RTL Nederland behaalde 27,6 procent en SBS Broadcasting 21,5 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van Acht uur van gisteravond was met 3.103.000 kijkers het best bekeken programma van de week. De Boer zoekt Vrouw Special staat tweede met 3.038.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid