Nederland 1 op 22,7 pct in week 29
Nederland 1 was in week 29 weer marktleider met een marktaandeel van 22,7 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
SBS 6 was dit keer de tweede zender met een aandeel van 14,2 en RTL 4 volgt met 14,1 procent. De drie publieke zenders hadden samen een aandeel van 35,1 procent, RTL Nederland had met vier zenders 26,0 procent en de drie zenders van SBS Broadcasting 23,4 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van de week is het NOS Journaal van gisteravond met 1.870.000 kijkers. Spoorloos was tweede met 1.477.000 kijkers. De zondagse etappe van de Tour de France had (overdag) ruim 1,4 miljoen kijkers en daarmee een marktaandeel van 57,1 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid