Nike laat robot teksten krijten op route Tour de France


Nike valt op tijdens de Tour de France met deze Livestrong-Chalkbot; een robot die online boodschappen van mensen op de route print waar de wielrenners voorbij komen.
Kijkers kunnen een ‘Livestrong’-boodschap doorgeven via sms, twitter, of via de website. Je kunt maximaal 40 karakters gebruiken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNike geeft op deze manier de online toeschouwer het gevoel dat hij of zij toch ‘fysiek’ bij de wedstrijd aanwezig is. En dat wil toch eigenlijk iedereen...
Slimme actie. Alhoewel... de kans dat je je eigen boodschap ziet tussen al die andere teksten, is natuurlijk ongelooflijk klein. Maar je ondersteunt op deze manier wel weer Armstrong's Livestrong-foundation.
Het deed mij in ieder geval denken aan een geweldige oude commercial van Centraal Beheer. Dus bij deze...
(via Frislicht en Make Marketing History)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid