Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG AMMA 2013: 35 nominaties

De MWG Amma Jury's hebben 35 cases genomineerd. MEC, MediaCom en Universal Media gaan op voor Mediabureau van het Jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De AMMA (Annual Masters of Media Awards) uitreiking wordt dit jaar voor de 12de keer door MWG georganiseerd. De prijzen worden op donderdag 30 mei uitgereikt in het DeLaMar Theater met het thema ‘De La AMMA’.

related partner content for mobile comes here

Op basis van ingezonden cases zijn de nominaties in 9 categorieën door een specialistenjury per categorie bepaald.
De genomineerden van de MWG AMMA Awards 2013 zijn:

Beste Media-/Middelenstrategie
- DELA. Voor Elkaar. - Ogilvy Amsterdam
- GTST Wie is Tim? - RTL Nederland, Endemol, the Project Factory
- Lay’s Maak de Smaak The Battles - OMD, Red Urban, FHV/BBDO

Beste Single Mediastrategie
- Deezer (T-Mobile) - MediaCom, Etcetera, Van Wanten
- Goede Tijden voor Zuid Afrika (South African Tourism Office) - Universal Media, RTL Nederland, Endemol
- Stop de Plofkip (Wakker Dier) - ZIGT

Beste Interactieve Mediastrategie
- Durex Product Tester (Reckitt Benckiser) - MEC
- GTST Wie is Tim? - RTL Nederland, Endemol, the Project Factory
- Vodafone Firestarters - Vodafone, BluePrintMedia

Beste Mediastunt
- Flitsabri (Ditzo) - Van Wanten
- Samsung Note, Art from Space (Samsung) - Starcom, Cheil
- Thuisbezorgd naar het EK (Thuisbezorgd.nl) - Eigen Fabrikaat, brandXtension

Beste Media-innovatie
- JCDecaux Campaign Spotter - JCDecaux Nederland
- RTB homepage takeover - AMNET, Adrime, Nuon, iProspect
- Ster Extra - Ster

Media-adverteerder van het jaar
- ING (Mindshare)
- T-Mobile (MediaCom)
- Vodafone (OMD)

Mediabureau van het jaar
- MEC
- MediaCom
- Universal Media

YIM Mediatalent van het jaar
- Erik Rothengatter (PHD)
- Jasmijn Bouwmeester (UM)
- Rens Verweij (MEC)

De genomineerden voor het YIM Mediatalent van het jaar zijn door een speciale jury gekozen tijdens een workshop. De deelnemende mediatalenten moesten een ‘real life’ case voor Sister Act uitwerken en presenteren.

Hans du Chatinier-prijs voor professionals
- Decision Makers Survey - Stichting DMS, Intomart GfK
- Het Brein Spreekt - Neurensics, Mindshare, 538
- Mobile 360 - TNS NIPO, Google, DTG, Vodafone, KPN

Hans du Chatinier-prijs voor studenten
- Advertorials op Blogs - Arne ten Ham (Communicatiewetenschap UvA)
- Social Media Effectiveness - Sven van Munster (Rijksuniversiteit Groningen)

Exploitant van het jaar
- Adfactor
- Discovery Networks Benelux
- Sky Radio

Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het jaar)
- Jacco Hornes (Sky Radio)
- Marco Gijsen (Discovery Networks Benelux)
- Ronald Stout (Clear Channel Hillenaar)

In de categorieën Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar zijn de nominaties bepaald aan de hand van de resultaten van een door Intomart GfK uitgevoerde online enquête onder mediabureaus en adverteerders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in