iCandy: de gamification van snoep
Speelgoed waar handig gebruik wordt gemaakt van de smartphone of tablet hebben we al gezien, maar nu is er ook een snoepfabrikant die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Speelgoed waar handig gebruik wordt gemaakt van de smartphone of tablet hebben we al gezien, maar nu is er ook een snoepfabrikant die mobile op een innovatieve manier inzet.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
[Peter Voorts]
Gamificatie van zoetwaren is natuurlijk niet nieuw -denk maar aan Mikado-, maar nu worden er mobile devices ingezet. Het merk Goldfish probeert met een augmented reality game toegevoegde waarde te brengen aan hun winegum vissen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid