Overslaan en naar de inhoud gaan

Belastingdienst zet candid camera in

De Belastingdienst brengt voor zijn online jongerencampagne met verborgen camera's 'Bijbaantjes from Hell' in beeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne werd gemaakt door JWT Amsterdam. In de twee online films zijn jongeren te zien tijdens een introductiegesprek voor een bijbaantje. Daarin worden ze behoorlijk op de proef gesteld.

related partner content for mobile comes here

De boodschap is: 'Er zijn makkelijkere manieren om geld te verdienen. Ga naar Belastingdienst.nl en zie hoeveel geld je terugkrijgt van vorige bijbaantjes.'

Promotiebaantje from Hell

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Oppasbaantje from Hell

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits:
Bureau: JWT Amsterdam
Creatie: Mark Peeters, Robert Nelk, Bas Korsten
Strategie: Jan Bouts
Concept: Lisa Mérelle
Screen: Sasja van Nie, Gwendolyn van Os van den Abeelen
Productie: Faris van de Lisdonk
Prod. Mij.: Brenninkmeijer & Isaacs
Regisseur: David Lipschits
Verantwoordelijk bij klant: Paul van der Linde

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in