Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Brand Activation & Loyalty by Heineken

Dit weekend was ik weer eens in Cafe Ovidius te Amsterdam. Dit maal zag ik daar een opmerkelijke Heineken bierviltje met QR Code. Als…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken een mobiele applicatie gelanceerd waarmee je toegang krijgt tot het Heineken e-programma. Dit is het loyalty-programma van Heineken.nl waarmee je punten spaart, die je kunt uitgeven aan diverse e-aanbiedingen. In de horeca speciale QR-codes op de Heineken-bierviltjes in café’s en restaurants. Door deze QR-codes te scannen verdien je punten, de zogenaamde Heineken e-tjes..

related partner content for mobile comes here

Een gemis vind ik dat de mobiele campagne alleen op iPhone en Android werkt. Horeca bezoekers met bijvoorbeeld een Nokia, Samsung of LG kunnen hier dus niets mee. Tevens is het gebruik van QR Codes nog geen gemeengoed bij de iPhone en Android gebruiker. Het is niet standaard op de mobieltjes te vinden, waardoor je dus eerst weer een QR-code app moet gaan downloaden.

Mobile Loyalty
In oktober 2010 heeft het Amerikaanse Zoomerang een onderzoek gedaan naar de interesse in Mobile Loyalty programma's. Zie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in