Publieke zenders in week 49 op 37,7 pct
De drie publieke zenders hadden in week 49 samen een marktaandeel van 37,7 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland komen in de buurt van de publieke zenders met een gezamenlijk aandeel van 30,0 pct. SBS Broadcasting had met zijn drie zenders een aandeel van 18,0 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,3 pct. Het aandeel van RTL 4 kwam op 20,2 pct uit. SBS 6 had een marktaandeel van 10,3.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boer zoekt vrouw was het best bekeken programma van de week met 3.754.000 kijkers. Het NOS Journaal van gisteravond was tweede met 3.155.000 kijkers. Studio Sport Eredivisie van gisteravond had 2.945.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid