Alex Sheerazi (Noord/Zuidlijn) is Communicatieman van het Jaar 2010


De jury prees Sheerazi’s open en eerlijke communicatiestrategie en zijn enterpreneurschap. Hij moest het opnemen tegen drie andere finalisten, Sjoerd van de Wouw (Wakker Dier), Fiona Atighi (ministerie van Algemene Zaken) en Frank Janssen (Van Gansewinkel Groep). De jury, onder voorzitterschap van Richard van der Eijk, Communications Director Unilever Benelux, bepaalde samen met de stem van het publiek de winnaar. De avond werd gepresenteerd door Joost Ravoo, regiodirecteur NS en winnaar van de prijs in 2004.
‘We hebben ’m!’ was de eerste reactie van Sheerazi, die de prijs opdroeg aan de gemeente Amsterdam en vooral aan zijn collega’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar is een initiatief van Logeion, vereniging voor communicatie. De prijs werd dit jaar mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Van Hulzen, vakblad Communicatie, het grafimediabedrijf Hollandridderkerk, Van Speijk Innovatie Prijs, Neos Producties en Direct Research.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid