Overslaan en naar de inhoud gaan

MMMA 2013 nominatie: Het Beursspel

De nominaties voor de MMMA zijn bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei. Categorie:

related partner content for mobile comes here

Best Mobile Consumer Platform
Titel van project: Het Beursspel
Bedrijf: VI Company
Opdrachtgever: ING Sprinters

Casebeschrijving:
Het Beursspel is een online beleggingsspel waar (beginnende) beleggers met een fictief bedrag van 100.000 euro met real-time koersen kunnen beleggen in aandelen, trackers Sprinters en opties. Het Beursspel is mobille responsive en heeft apps voor Apple en Android. Veel deelnemers spelen het op de tablet of smart phone.

Een onderdeel van het Beursspel is de Beursvloer. Dit is de virtuele ontmoetingsplaats voor de belegger, waar moderators (oud handelaren) de gehele dag over de beurs vertellen. Hier kunnen deelnemers terecht voor hun vragen over de beurs, de producten en het Beursspel.

Het online Beursspel is een white labled platform dat kan worden gespeeld met verschillende mediapartners. Eind vorig jaar is het met RTL Z gespeeld, waarbij zij dagelijks een TV uitzending genaamd RTL Z Beursspel verzorgde en verschillende (online) Masterclasses gaven.

Wegens succes is half april een 2e serie met RTL Z begonnen. Ook is het Beursspel in Frankrijk gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in