MMMA 2013 nominatie: Het Beursspel


MobileMarketing.nl brengt alle nominaties onder de aandacht. De uitreiking van de awards vinden plaats tijdens Mobile Convention Amsterdam op 23 mei. Categorie:
Best Mobile Consumer Platform
Titel van project: Het Beursspel
Bedrijf: VI Company
Opdrachtgever: ING Sprinters
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Casebeschrijving:
Het Beursspel is een online beleggingsspel waar (beginnende) beleggers met een fictief bedrag van 100.000 euro met real-time koersen kunnen beleggen in aandelen, trackers Sprinters en opties. Het Beursspel is mobille responsive en heeft apps voor Apple en Android. Veel deelnemers spelen het op de tablet of smart phone.
Een onderdeel van het Beursspel is de Beursvloer. Dit is de virtuele ontmoetingsplaats voor de belegger, waar moderators (oud handelaren) de gehele dag over de beurs vertellen. Hier kunnen deelnemers terecht voor hun vragen over de beurs, de producten en het Beursspel.
Het online Beursspel is een white labled platform dat kan worden gespeeld met verschillende mediapartners. Eind vorig jaar is het met RTL Z gespeeld, waarbij zij dagelijks een TV uitzending genaamd RTL Z Beursspel verzorgde en verschillende (online) Masterclasses gaven.
Wegens succes is half april een 2e serie met RTL Z begonnen. Ook is het Beursspel in Frankrijk gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid