Merendeel site-bezoek vindt Donorshow pr-stunt van het jaar
Zelden waren de Poll-stemmers van Communicatie Online het zo eens: maar liefst 87 procent vindt dat de Grote Donorshow al als de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een klein aandeel (11 procent) bekeek de actie van de brutale omroep met scepsis en stelde ‘Onzin, het was hooguit een pr-stunt voor BNN’. Slechts 2 procent hield vast aan de effectiviteit van gangbare campagnes en koos voor de stelling ‘Nee, bij donorwerving helpt alleen een heel specifiek gerichte campagne’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nieuwe stelling is gewijd aan de ophef over de banken die volgens Oxfam Novib geld steken in wapenhandel en de tabaksindustrie. Moeten banken ethischer gaan beleggen? Stem mee in de Communicatie Poll (rechtsonder homepage).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid