Overslaan en naar de inhoud gaan

Maatschappelijk verantwoord (mobiel) adverteren met 'Trash Can Run'

Maatschappelijk verantwoord adverteren? Dat kan met het nieuwe initiatief van Bart Hufen (bureau BrandNewGame), waarin de mobiele telefoon…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BrandNewGame wil met het project Trash Can Run op een speelse wijze de omgeving verbeteren. BrandNewGame is een bureau gespecialiseerd in het inzetten van gamification om marketing doelstellingen te bereiken.

related partner content for mobile comes here

In onze nabije omgeving, zoals stadsparken en bossen komen we veel afval tegen. Met Trash Can Run kun je door het verzamelen en het scannen van lege frisdrankblikjes, en lege chipzakjes op een leuke manier bijdragen aan een schonere omgeving. Deelnemers kunnen op deze wijze ook op een Foursquare-achtige wijze punten en badges verzamelen, die we gebruikt kunnen worden voor oa kortingen op diverse merken.

Dit groene initiatief is pas zeer recent gestart en heeft nog sponsors nodig, die graag op diverse manieren maatschappelijk verantwoord (mobiel) willen adverteren.

Meer weten? Zie video:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in