Overslaan en naar de inhoud gaan

Piece of Work: Jason Shragger (BSUR)

In de vierde aflevering van Piece of Work legt international creative director bij BSUR, Jason Shragger, uit waarom een Peruaan die lange…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de vierde aflevering van Piece of Work legt international creative director bij BSUR, Jason Shragger, uit waarom een Peruaan die lange spijkers in zijn neus slaat, goede reclame voor Mini is. En waarom hij geïnspireerd wordt door Japanners die marshmallows eten met een elastiek om hun neus. Bevat schokkend beeldmateriaal.

related partner content for mobile comes here

In the fourth episode of Piece of Work, international creative director at BSUR Amsterdam, Jason Shragger, explains why a Peruvian who is hammering long nails in his nose, is good advertising for car brand Mini. And why he is inspired by Japanese that eat marshmallows while they are obstructed by a rubber band around their noses. Contains shocking footage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in