Nieuwe M&M’s
Wat is het geval: Valentijnsdag is aangepakt om de nieuwe ‘M&M’s Intense’ in de markt te zetten.
Wat zegt het persbericht? ‘Geliefden konden vandaag hun Valentijnsdag intenser maken bij een bloemenstal in Amsterdam.’ Ze kregen valentijnsrozen en chocolade.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta‘Uit handen van het M&M's- personage Yellow ontvingen geliefden als een van de eersten de nieuwste smaakvariant met de naam M&M's Intense. Het is voor het eerst in een decennium dat M&M's een nieuwe smaakvariant toevoegt aan haar assortiment. De nieuwe M&M's Intense bestaat uit 65 procent cacao.’
In totaal heeft M&M's in Nederland nu vier smaakvarianten: Pinda, Choco, Crispy en Intense. De populairste en meest gegeten M&M's-variant schijnt die met pinda te zijn (ja, totdat je de peanut butter-variant proeft...). Met de nieuwe variant speelt M&M’s naar eigen zeggen in op ‘de trend naar intense smaken’.
De snoepjes zijn in 'een nieuw kleurenpalet' zoals dat blijkbaar in snoepland heet. Bijzondere kleuren.
Door de Facebookpagina van M&M's Nederland te ‘liken' kunnen ‘geliefden door het hele land kennis maken met M&M's Intense en een gratis sample aanvragen’.
‘Voor extra herkenbaarheid in het schap is gekozen voor een opvallende paarse verpakking’, meldt het persbericht ook nog.
Ik blijf wachten op die M&M’s in de oranje verpakking…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid