Nieuwe M&M’s


Wat is het geval: Valentijnsdag is aangepakt om de nieuwe ‘M&M’s Intense’ in de markt te zetten.
Wat zegt het persbericht? ‘Geliefden konden vandaag hun Valentijnsdag intenser maken bij een bloemenstal in Amsterdam.’ Ze kregen valentijnsrozen en chocolade.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Uit handen van het M&M's- personage Yellow ontvingen geliefden als een van de eersten de nieuwste smaakvariant met de naam M&M's Intense. Het is voor het eerst in een decennium dat M&M's een nieuwe smaakvariant toevoegt aan haar assortiment. De nieuwe M&M's Intense bestaat uit 65 procent cacao.’
In totaal heeft M&M's in Nederland nu vier smaakvarianten: Pinda, Choco, Crispy en Intense. De populairste en meest gegeten M&M's-variant schijnt die met pinda te zijn (ja, totdat je de peanut butter-variant proeft...). Met de nieuwe variant speelt M&M’s naar eigen zeggen in op ‘de trend naar intense smaken’.
De snoepjes zijn in 'een nieuw kleurenpalet' zoals dat blijkbaar in snoepland heet. Bijzondere kleuren.
Door de Facebookpagina van M&M's Nederland te ‘liken' kunnen ‘geliefden door het hele land kennis maken met M&M's Intense en een gratis sample aanvragen’.
‘Voor extra herkenbaarheid in het schap is gekozen voor een opvallende paarse verpakking’, meldt het persbericht ook nog.
Ik blijf wachten op die M&M’s in de oranje verpakking…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid