Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe M&M’s

Verdikkemme, het zijn nog steeds geen M&M’s Peanut Butter of M&M’s Almonds. Nu komt het chocolademerk met een ‘meer van hetzelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat is het geval: Valentijnsdag is aangepakt om de nieuwe ‘’ in de markt te zetten.

related partner content for mobile comes here

Wat zegt het persbericht? ‘Geliefden konden vandaag hun Valentijnsdag intenser maken bij een bloemenstal in Amsterdam.’ Ze kregen valentijnsrozen en chocolade.

‘Uit handen van het M&M's- personage Yellow ontvingen geliefden als een van de eersten de nieuwste smaakvariant met de naam M&M's Intense. Het is voor het eerst in een decennium dat M&M's een nieuwe smaakvariant toevoegt aan haar assortiment. De nieuwe M&M's Intense bestaat uit 65 procent cacao.’

In totaal heeft M&M's in Nederland nu vier smaakvarianten: Pinda, Choco, Crispy en Intense. De populairste en meest gegeten M&M's-variant schijnt die met pinda te zijn (ja, totdat je de peanut butter-variant proeft...). Met de nieuwe variant speelt M&M’s naar eigen zeggen in op ‘de trend naar intense smaken’.

De snoepjes zijn in 'een nieuw kleurenpalet' zoals dat blijkbaar in snoepland heet. Bijzondere kleuren.

Door de Facebookpagina van M&M's Nederland te ‘liken' kunnen ‘geliefden door het hele land kennis maken met M&M's Intense en een gratis sample aanvragen’.
‘Voor extra herkenbaarheid in het schap is gekozen voor een opvallende paarse verpakking’, meldt het persbericht ook nog.

Ik blijf wachten op die M&M’s in de oranje verpakking…

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in