Overslaan en naar de inhoud gaan

'The winner is...' blijft onder de maat

Gisteren werd talentenshow The winner is voor de derde keer uitgezonden. Het format gaat niet vliegen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwste zangtalentenformat uit de stal van John de Mols Talpa presteert niet zoals van tevoren werd verwacht. De eerste keer keken er, inclusief uitgesteld kijken, net meer dan 1,1 miljoen kijkers naar het programma, terwijl De Mol op 1,2 miljoen hoopte. De tweede aflevering zakte het kijkcijfer in tot 696.000 kijkers. De aflevering van gisteren werd bekeken door 813.000 kijkers (uitgesteld kijken is hier nog niet in meegenomen). Een gemiddelde aflevering van The Voice of Holland wordt bekeken door tussen de twee en drie miljoen kijkers. Ter vergelijking, The Voice Kids (ook een Talpa show) van vorige week vrijdag werd bekeken door 3,1 miljoen kijkers.

related partner content for mobile comes here

The Winner is… staat geprogrammeerd tegenover Wie is de Mol, dat wordt uitgezonden op Nederland 1. Dat wordt bekeken door 1,6 á 1,7 miljoen kijkers. Het doorkijkeffect op het programma daarna, dat gelijk loopt met The winner is…, is sterk. Dat is Het mooiste meisje van de klas, bekeken door tussen de 1,2 en 1,4 miljoen kijkers. Zelfs het programma Help mijn man heeft een hobby, uitgezonden op RTL 4 trok gisteren meer kijkers dan The Winner is…: 994 duizend.

Bron: Stichting KijkOnderzoek

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in