'The winner is...' blijft onder de maat
Het nieuwste zangtalentenformat uit de stal van John de Mols Talpa presteert niet zoals van tevoren werd verwacht. De eerste keer keken er, inclusief uitgesteld kijken, net meer dan 1,1 miljoen kijkers naar het programma, terwijl De Mol op 1,2 miljoen hoopte. De tweede aflevering zakte het kijkcijfer in tot 696.000 kijkers. De aflevering van gisteren werd bekeken door 813.000 kijkers (uitgesteld kijken is hier nog niet in meegenomen). Een gemiddelde aflevering van The Voice of Holland wordt bekeken door tussen de twee en drie miljoen kijkers. Ter vergelijking, The Voice Kids (ook een Talpa show) van vorige week vrijdag werd bekeken door 3,1 miljoen kijkers.
The Winner is… staat geprogrammeerd tegenover Wie is de Mol, dat wordt uitgezonden op Nederland 1. Dat wordt bekeken door 1,6 á 1,7 miljoen kijkers. Het doorkijkeffect op het programma daarna, dat gelijk loopt met The winner is…, is sterk. Dat is Het mooiste meisje van de klas, bekeken door tussen de 1,2 en 1,4 miljoen kijkers. Zelfs het programma Help mijn man heeft een hobby, uitgezonden op RTL 4 trok gisteren meer kijkers dan The Winner is…: 994 duizend.
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery AmsterdamBron: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid