Publieke zenders in week 5 op 35,1 pct
De publieke zenders behaalden in week 5 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35,1 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,2 procent en de SBS-zenders 14,1 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 38,5 procent, de zenders van RTL Nederland 27,7 procent en de SBS-zenders 16,9 procent. In week 5 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 212 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland 1 was met 23,9 procent marktleider in het avondtijdvak. RTL4 was met 17,8 procent tweede en SBS6 met 9,1 procent derde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBest bekeken programma van week 5 was het NOS Journaal (20.00 uur) van zondag met 3.218.000 en The Voice Kids was met 2.931.000 tweede.
Bron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid