Publieke zenders in week 4 op 34,7 pct
De publieke zenders behaalden in week 4 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 34,7 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 23,7 procent en de SBS-zenders 14,1 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 38,1 procent, de zenders van RTL Nederland 28,0 procent en de SBS-zenders 17,2 procent. Nederland 1 was marktleider met 21,9 procent, RTL4 was tweede met 18,0 procent en SBS6 derde met 9,4 procent. In week 4 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 206 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport Eredivisie op zondag was met 3.194.000 kijkers het best bekeken programma van de week.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid