
De zenders van RTL Nederland behaalden een marktaandeel van 23,7 procent en de SBS-zenders 14,1 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 38,1 procent, de zenders van RTL Nederland 28,0 procent en de SBS-zenders 17,2 procent. Nederland 1 was marktleider met 21,9 procent, RTL4 was tweede met 18,0 procent en SBS6 derde met 9,4 procent. In week 4 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 206 minuten.
Studio Sport Eredivisie op zondag was met 3.194.000 kijkers het best bekeken programma van de week.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee