Overslaan en naar de inhoud gaan

Gezocht: jonge marketeers die genomineerden Marketeer of the Year willen interviewen!

Op 7 juni vindt de verkiezing van Marketeer of the Year 2012 plaats. De prijs is een initiatief van Tijdschrift voor Marketing en Nima. Om…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 7 juni vindt de verkiezing van Marketeer of the Year 2012 plaats. De prijs is een initiatief van en Nima. Om de jury te ondersteunen, zijn we op zoek naar 10 jonge marketingprofessionals die kanshebbers op deze prestigieuze titel stevig aan de tand gaan voelen. Doe je mee?

related partner content for mobile comes here

roept jonge marketingprofessionals op om snel te reageren, voor maandag 13 februari.

Wat is het plan:

• Tien jonge marketingprofessionals worden geselecteerd naar aanleiding van de respons op deze oproep.
• Als je geselecteerd bent, maak je een afspraak met de aan jou gekoppelde kanshebber op de titel.
• Tijdens deze sessie (afspraak inplannen in de periode tot en met 24 februari) interview je de genomineerde en stelt hem/haar kritische vragen. Uiteraard word je daarin gebriefd.
• Vervolgens breng je verslag uit richting het , vóór 2 maart 2012.
• Je verslag wordt teruggekoppeld aan de jury van de Marketeer of the Year 2012, zodat zij samen met overige informatie zo objectief mogelijk tot een top drie kunnen komen om uiteindelijk de winnaar te benoemen.
• De young professional die gekoppeld is aan de winnaar krijgt de kans om zijn/haar ervaringen met de nieuwe Marketeer of the Year toe te lichten in het NIMA Nieuws in Tijdschrift van Marketing.

Dus, is interviewen jou op het lijf geschreven en wil je graag in gesprek met een marketingtopper? Reageer dan vandaag nog! Stuur je CV met motivatie dan uiterlijk 13 februari naar {encode="nyp@nima.nl" title="nyp@nima.nl"}. Op 14 februari hoor je met welke genomineerde je een afspraak kunt inplannen in de periode tot en met 24 februari. Misschien wordt jouw kandidaat wel de Marketeer of the Year 2012!

Uiteraard zijn alle interviewers op 7 juni van harte uitgenodigd om bij de verkiezing van Marketeer of the Year 2012 aanwezig te zijn!

De titel Marketeer of the Year ging eerder naar Imme Rog, Goede Doelen Loterij (2011), Ton van Eijk, Wehkamp (2010), Jan Willem Sieburgh, Rijksmuseum (2009) en René Repko, Hema (2008). Allemaal marketeers die bijzondere resultaten hebben geboekt, van de gebaande paden afwijken en een voorbeeld zijn voor andere marketeers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in