Gezocht: jonge marketeers die genomineerden Marketeer of the Year willen interviewen!
Op 7 juni vindt de verkiezing van Marketeer of the Year 2012 plaats. De prijs is een initiatief van Tijdschrift voor Marketing en Nima. Om de jury te ondersteunen, zijn we op zoek naar 10 jonge marketingprofessionals die kanshebbers op deze prestigieuze titel stevig aan de tand gaan voelen. Doe je mee?
Nima roept jonge marketingprofessionals op om snel te reageren, voor maandag 13 februari.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaWat is het plan:
• Tien jonge marketingprofessionals worden geselecteerd naar aanleiding van de respons op deze oproep.
• Als je geselecteerd bent, maak je een afspraak met de aan jou gekoppelde kanshebber op de titel.
• Tijdens deze sessie (afspraak inplannen in de periode tot en met 24 februari) interview je de genomineerde en stelt hem/haar kritische vragen. Uiteraard word je daarin gebriefd.
• Vervolgens breng je verslag uit richting het NIMA Young Professionals bestuur, vóór 2 maart 2012.
• Je verslag wordt teruggekoppeld aan de jury van de Marketeer of the Year 2012, zodat zij samen met overige informatie zo objectief mogelijk tot een top drie kunnen komen om uiteindelijk de winnaar te benoemen.
• De young professional die gekoppeld is aan de winnaar krijgt de kans om zijn/haar ervaringen met de nieuwe Marketeer of the Year toe te lichten in het NIMA Nieuws in Tijdschrift van Marketing.
Dus, is interviewen jou op het lijf geschreven en wil je graag in gesprek met een marketingtopper? Reageer dan vandaag nog! Stuur je CV met motivatie dan uiterlijk 13 februari naar {encode="nyp@nima.nl" title="nyp@nima.nl"}. Op 14 februari hoor je met welke genomineerde je een afspraak kunt inplannen in de periode tot en met 24 februari. Misschien wordt jouw kandidaat wel de Marketeer of the Year 2012!
Uiteraard zijn alle interviewers op 7 juni van harte uitgenodigd om bij de verkiezing van Marketeer of the Year 2012 aanwezig te zijn!
De titel Marketeer of the Year ging eerder naar Imme Rog, Goede Doelen Loterij (2011), Ton van Eijk, Wehkamp (2010), Jan Willem Sieburgh, Rijksmuseum (2009) en René Repko, Hema (2008). Allemaal marketeers die bijzondere resultaten hebben geboekt, van de gebaande paden afwijken en een voorbeeld zijn voor andere marketeers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid