Pearle & captcha’s
Captcha’s zijn van die moeilijk leesbare codes die spam moeten voorkomen en bots moeten verhinderden en masse zeer gewilde concertkaarten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het is twijfelachtig of ze helpen, maar zijn wel zéér stressvol als jij die gewilde concertkaarten bij LiveNation/Ticketmaster wilt kopen. En je geen flauw idee hebt wat er staat en wat je dus moet intikken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Pearle deed er online iets mee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Want deze Captcha van Pearle is wel heel moeilijk te lezen. Goed idee?’
De click-through rate was 3,3 procent melden de makers trots.
Gemaakt door bureau TBWA\NEBOKO (Ernst Jan van Rossen & Matthijs Slot).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid